4 Ağustos 2016 Perşembe

BENİM HİKAYEM OLUR MUSUN? - 3. Bölüm

yalnızlık

Biriyle karşılaşmayı hem istediğiniz hem de karşılaşmaktan kaçtığınız oldu mu hiç?

Benim bir kez oldu ve şu anda tam o noktadayım. 


Belki de gelmeseydi onu ne kadar özlediğimi bu kadar net anlayamayacaktım. Evet, onu çok özlemişim. Fakat bir sorun var ki; buna rağmen karşılaşmak, yüzünü görmek, sesini duymak istemiyorum. 

Birini çok sevdiğinizde onun kötü alışkanlıklarını, aranızdaki uçurum gibi farklılıkları, tarzlarınızın zıtlığını, dürüstlük gibi kavramlara verdiği değerin azlığını gibi negatif şeyleri görmezsiniz. Zannedersiniz ki zamanla düzelir. 

Aklıma o hiç sevmediğim teselli cümlesi geldi: "Zaman her şeyin ilacıdır".

Bu cümleyi her duyduğumda içimden "Hayır efendim, zaman her şeyin ilacı değildir. Sadece yaraları küllendirir. Derin yaralara hiçbir şey yapamaz. Aksine, aradan ne kadar süre geçerse geçsin o derin yaralar ufacık bir sorunda daha da derinleşir" diye bağırmak geliyor.

Diyeceğim şu ki: zamana bırakmayın. 

Eğer zamana bırakırsanız, bende olduğu gibi devamı daha vahim sonuçlar doğuruyor. 

Aynı evin içinde 7 yılı "Zaman her şeyin ilacıdır" diyerek geçirdikten sonra yaşadığım büyük patlamalar, öfke nöbetleri, uykusuz geceler önce işyerimdeki başarısızlığımı getirdi ve işsiz kaldım. Sonrasında bunu arkadaşlarımdan uzaklaşmam, en son da tamamen içime kapanmam takip etti.

İçime kapanma sürecimi biraz daha detaylı anlatmam daha doğru olur. Gün boyunca yataktan sadece temel ihtiyaçlarım yüzünden kalkan, yemek yemeyen, aynaya bakmayan, hayatını sadece pijama giyerek devam ettiren biri haline geldim. Kendimi, kendimle konuşurken bulduğum zamanlar da oldu. 

En sonunda tüm bunların sebebini fark etmiştim. 

Onun yüzünden çok şey kaybettim... 

Bunların içinde en önemlisi ise özgüvenim...

Bu yüzden yıllar sonra gelip "Sana ihtiyacım var" demesi beni çok korkuttu. 

Ne kadar özlesem de...

Şimdi ise öylece bekliyorum. 

Neyi mi?

Aramasını tabi...

Ararsa ne diyeceğimi hiç bilmiyorum. Galiba bunu zaman gösterecek...



NOT: Bu hikayeyi sizlerle birlikte yazıyoruz. Hikayemize katkıda bulunabilir, önerilerinizi sunabilirsiniz. info@rotagelisim.com.tr 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder